Czujniki samochodowe


Image

ST ma w ofercie samochodowe czujniki MEMS o kwalifikacji zgodnej z AEC-Q100. Nasza oferta obejmuje cyfrowe przyspieszeniomierze z pełną skalą o niskiej lub wysokiej wartości g, jak również trzyosiowe żyroskopy cyfrowe.

ST ma w ofercie samochodowe czujniki MEMS z kwalifikacją AEC-Q100. Nasza oferta obejmuje cyfrowe przyspieszeniomierze z pełną skalą o niskiej lub wysokiej wartości g, jak również 3-osiowe żyroskopy cyfrowe.

3-osiowe przyspieszeniomierze firmy ST o niskiej wartości g mają zaawansowane funkcje oszczędzania energii, jak również rozszerzony zakres temperatury, co sprawia, ze idealnie nadają się do stosowania w systemach samochodowych, które nie odgrywają krytycznej roli tj. teleinformatycznych, nawigacyjnych, informacyjno-rozrywkowych i bezpieczeństwa. Nasze czujniki o wysokiej wartości g mają rozszerzony zakres temperatury i nadają się do zastosowań związanych z poduszkami powietrznymi w samochodowych systemach bezpieczeństwa.

Nasze 3-osiowe żyroskopy oferują wysoką stabilność w czasie i temperaturze oraz zapewniają stopień dokładności wymagany przez najbardziej zaawansowane systemy nawigacji z wbudowaną funkcją zliczeniową. 3-osiowe żyroskopy firmy ST mają pojedynczą strukturę detekcyjną do pomiaru ruchu wzdłuż wszystkich trzech osi prostopadłych, podczas gdy inne dostępne na rynku rozwiązania oparte są na dwóch lub trzech niezależnych strukturach. Nasze rozwiązanie eliminuje wszelkie zakłócenia pomiędzy osiami, które pogarszałyby sygnał wyjściowy. W rezultacie osiągnięto większą dokładność i niezawodność funkcji sterowanych ruchem.

Czujniki samochodowe MEMS firmy ST zostały opracowane na bazie tej samej platformy technologicznej, która stosowana jest w czujnikach elektromechanicznych dużych rozmiarów, a która stanowi podstawę wielu zastosowań przemysłowych i konsumenckich.

UrządzenieObecność na rynkuObudowaOsie czujnikaZakres (FS) (g)Zakres przy pomiarze kątowym (FS) ()Rodzaj wyjściaMin. napięcie zasilania (VDD) (V)Napięcie zasilania (VDD) (V)Maks. napięcie zasilania (VDD) (V)Gęstość zakłóceń (An) (µg/√ Hz)Gęstość zakłóceń przy pomiarze kątowym (Rn) (°/s/ √ Hz)Pobór prądu (mA)Pobór prądu (w trybie uśpienia) (mA)Opis ogólny
A3G4250DTakLGA 16 4x4x1,1odchylenie, rozstaw, obrót-245Cyfrowe2,433,6-0,036,10,005Czujnik ruchu MEMS: 3-osiowy żyroskop z cyfrowym wyjściem
AIS1200PSTakSO16X, Y200-Cyfrowe5-16--4-Czujnik przyspieszenia MEMS: jednoosiowy z interfejsem PSI5 punkt-do-punktu
AIS326DQTakQFPN 28 7x7x1,9X, Y, Z±2;±6-Cyfrowe33,33,6--0,670,002Czujnik ruchu z wyjściem cyfrowym do zastosowania w przemyśle motoryzacyjnym z wydajnym i energooszczędnym przyspieszeniomierzem 3-osiowym
AIS328DQTakQFN 24 4x4x1,8X, Y, Z±2;±4;±8-Cyfrowe2,43,33,6218-0,25-Wydajny i energooszczędny przyspieszeniomierz 3-osiowy do zastosowania w przemyśle motoryzacyjnym
AIS3624DQTakQFN 24 4x4x1,8X, Y, Z6g / 12g / 24g-Cyfrowe-------3-osiowy do zastosowania w przemyśle motoryzacyjnym w sytuacjach niewymagających certyfikatu bezpieczeństwa
ASM330LXHPodglądVFLGA 3X3X1,1 16L PITCH 0,5X, Y, Z, odchylenie, rozstaw, obrót±2, ±4, ±8,±16125Cyfrowe233,6-0,0064,30,006Moduł inercyjny do zastosowania w przemyśle motoryzacyjnym: przyspieszeniomierz 3D i żyroskop 3D